Hundpromenad imorgon vid Sjöhistoriska

Hej allihopa!
 
Ska ni med imorgon? Har ni anmält er? Jag tänkte ta med mig en av våra hundar, Zäta, och delta i hundpromenaden som utgår från Sjöhistoriska muséet. Jag hoppas det blir bättre väder än vad vi hade idag. Men regnar, ja då gör det. Vi går ändå. Det ska bli kul. Zäta kommer att skälla på alla hundar som hon alltid gör, men hoppas på att hon till slut kommer att gilla läget. Fast jag tvivlar ;)
 
Här kan ni läsa mer Hundpromenad
 
Bilden lånad från Agria
 
Det är för en god sak som bl.a. jag har anmält oss och det är för att Agria Djurförsäkring skänker 50 kr till Hundstallet för varje hundägare med hund som går promenaden.
 
Hoppas vi ses där.
 
Hälsningar från
Anneli o Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0