Lily's Kitchen

För ganska många månader sedan fick jag chansen att prova ett nytt hundfoder. Jag skulle prova det på mina hundar och sedan skriva vad jag tyckte om det här på bloggen. Tyvärr har mailet försvunnit så jag vet inte vem som skickade mig en hel kartong med olika produkter. Det känns så fel att inte ha skrivit tidigare om det jag fick, men nu tänkte jag äntligen ta tag i detta. Här på bilden ser ni vad som fanns i paketet.
När jag fick dessa produkter hade jag fortfarande fyra hundar här hemma, nu är de bara två. Längst till höger i bilden kan jag se en skymt av min älskade Summer som jag saknar så mycket. Nej, nu får jag inte bli för sentimental.
 
Vad tyckte hundarna om Lily's olika produkter? Jo, de älskade allt utom "Bedtime Biscuits". De var lite för hårda för mina hundar som inte har så bra tänder. Hackade sönder i små små bitar, men de var ändå ingen favorit.
 
Jag tycker i alla fall att jag kan rekommendera Lily's Kitchen som ni kan läsa mer om här.
 
Varför skriver jag om detta nu? Jo, för igår fick jag den här på posten.
En julkalender från Lily's Kitchen, eller från den som skickade produkterna till mig från början. Det fanns ingen avsändare på paketet.
 
Tack så väldigt mycket för både det första paketet med maten och även för julkalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0