Hittade en bild i lokaltidningen Östermalmsnytt

Fick lokaltidningen Östermalmsnytt idag och däri hittade jag en artikel "Hundförbud runt lekplatser". Den bild som tidningen har bifogat artikeln är på två utav våra hundar.
 
Jag blev lite förvånad över detta, för Östermalmsnytt har inte varit i kontakt med mig eller min dotter för att fråga om det var OK att använda just den bilden. Men jag antar att tidningar kan göra så. Jag skrev i alla fall en kommentar på mitt twitterkonto AnneliHE54.
 
Vill ni läsa artikeln kan ni göra det här genom att klicka på Östermalmsnytt
 
 

Kommentarer
Postat av: MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Tycker att det är riktigt fräckt av dom!!!

Svar: Ja, det tycker jag också. Men jag har kollat på mitt jobb och tidningen har all rätt att göra på detta sätet.
Hund i Sthlm

2014-05-19 @ 11:30:44
URL: http://kodexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0