Medborgarskolans kurskatalog inför hösten - Hundkurser

Hej alla mina bloggläsare,
 
Visst har vi haft en härlig sommar?
 
Jag vet att det har varit ganska dåligt med bloggande från min sida den senaste tiden, men nu ska jag försöka sätta igång igen.
 
Även om vi inte vill tänka på hösten just nu, så är den ändå i antågande och då kommer som ni alla vet dessa kurskataloger i brevlådan. Jag brukar tipsa om lite hundkurser man kan gå och tänkte börja med Medborgarskolans utbud.
 
Att skaffa valp
Kursledare Elin Sjödin, utbildad på SLU
Kursen ägen rum varannan vecka på tisdagar 3/9, 17/9, 1/10 kl 18.00 - 19.30
Pris: 895 kr
 
Hundens beteende
Kursledare Elin Sjödin
Kursstart tisdag den 5/11 kl 18.00 - 19.30 (6 ggr)
Pris: 1595 kr
 
Första hjälpen för din hund
Kursledare Kerstin Anderberg och Gunilla Ericsson
Torsdag den 24/10 kl 18.00 - 21.00
Pris: 595 kr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0