STÄNGT! Vasastan - Coffee & Friends

Äntligen har Vasastan fått sitt eget hundkafé.
 
Det är Carin da Silva och Emelie Finder Jacobsson som har öppnat detta kafé där både människor och hundar är välkomna. Kaféet ligger på Dalagatan 54.
Jag tog med mig Yoda för att idag kolla in det här nya ställe.
Kaféet är ganska stort.
Jag ser på de här bilderna att hundarna som var där inte kom med på bild. Jag kommer att åka dit i morgon igen, då ska jag försöka fånga några vovvar.
 
Det här är ett ställe som jag verkligen kommer att återkomma till igen. Titta in här på bloggen i morgon så ska jag berätta lite mer.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh va mysigt det såg ut att vara där

2012-11-11 @ 20:53:18
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0