Stockholms Hunddag nu på söndag

Nu på söndag den 4 september mellan kl 11 - 16 är det Stockholms Hunddag i Kungsträdgården.

Arrangörer är Stockholms Kennelklubb

På Stora scenen finns programledae Patricia Rätsep

Några hålltider:

kl 12.00 Freestyletävling

kl 13.00 Utdelning av GULDBENET

kl 13.30 Service och Signalhunds Förbundet

kl 14.00 Final i freestyletävlingen

kl 14.30 Deltagande hundar presenteras

kl 15.00 Kom och delta i tävlingen
STOCKHOLMS CHARMIGASTE HUND

Sedan händer det en massa andra saker under hela dagen, t.ex. tipspromenad, känn din hund

Läs mer på STOKK

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj va mycket kul!! =)

2011-09-02 @ 21:26:17
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej jag va med i tävlingen

Stockholms Charmigaste Hund Med min Dalmatinerkille.

Vi kom på 2a plats och min Granne på första plats. Va du där?? tog du några bilder??

Jag håller på o letar efter folk som va där o tog bilder. Då min mobil dog och jag hann bara ta några bilder, skulle gärna vilja ha fler från olika vinklar.

Du kanske vill lägga upp oss på din blogg :)



Mvh Anna Med Granne

2011-09-08 @ 10:31:23
URL: http://akilles2010.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0