STÄNGT!Forts. Södermalm - Café K9

Hej alla bloggläsare!

I mars månad var jag för första gången på hundkaféet K9 på Wollmar Yxkullsgatan 3. Jag tyckte att det var ett väldigt trevligt ställe som jag gärna tänkte besöka igen.

Tiden bara rusar iväg och helt plötsligt har det gått 6 månader. Idag blev det iallafall en tur dit. Jag hade bl.a. stämt träff med en tjej som var intresserad av min dotters hundkläder av märket Cane Minore. Så jag hade med mig 2 tröjor som hon skulle prova på sin hund.

Min hund Yoda och jag kom lite tidigt så vi passade på att äta lunch där. Jag tog en supergod västerbottenpaj. Tillsammans med pajen fick man ett underbart gott bröd, härlig sallad och en dressing. Yoda fick ett "ben" gjort av lever (jag köpte även med mig 5 st hem, så de andra hundarna också skulle få smaka). Efter maten blev det en caffelatte och en kokostopp. Allt gick på 120 kr. Tyckte jag var ett bra pris.




Här sitter Yoda och väntar på chihuahuan Min


Har ni vägarna förbi så titta in på hundkaféet. Jag tror inte ni kommer att ångra er.

Öppettiderna är:
Måndag - Torsdag kl 11 - 18
Fredag STÄNGT
Lördag - Söndag kl 12 - 16

K9s hemsida

Till ägarna av Café K9
Tack för en väldigt trevlig stund på kaféet. Vad roligt att höra att min blogg kunde hjälpa till lite.

Vill ni se hur lilla chihuahuan Min ser ut, då får ni kolla in på Chitassarbloggen
Trackback
RSS 2.0