Imorgon 23/10 är det Alla Hundars Dag

Hejsan!

Ni har väl inte glömt att det är Alla Hundars Dag på Fältöversten i morgon?

Jag har fått lite mer information om vad som kommer att hända som jag tänkte dela med mig till er om.

HUNDFOTOGRAFERING
En möjlighet att ta porträttbilder av din hund

HUNDCAFÉ
En buffé där hundarna får provsmaka olika typer av hundmat. Framstående hundexperter svarar på frågor om kost. Massage, stretching och avkoppling för hunden samt massageskola för husse och matte.

FRÅGEHÖRNA
En hundexpert, hundpsykolog och veterinär svarar på frågor om hur du bäst sköter din hund.

Utöver detta kommer hundarna ha sin egen "röda matta", mölighet till kloklippning och hundtrimmning kommer att finnas m.m.


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

vet du tid och var i Fältöversten? därinne i centrum?

2011-10-22 @ 21:04:06
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira å mio

ok ska se om jag hinner imorg lite beror nog på

när vi vaknar :) måste vara hemma igen före två tiden... hade varit kul annars men vi får se

2011-10-22 @ 23:41:33
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anna & Bonus

Här kommer en liten recension från den dagen...

Jag var där med min lurv tillsammans med en väninna och hennes hundar. Tyvärr måste jag säga att det blev ett ganska stort antiklimax. Det hela var uppbyggt i olika "stationer" runt om Fältöversten. Ett fåtal butiker hade erbjudanden för hundägare (ex Make up-store), dock INTE centrumets zooaffär. Vilket man kan tycka skulle varit en självklarhet på Hundens Dag. Nåväl, därtill bestod hundcafét endast av försäljare från RC som stod och försökte övertyga potentiella konsumenter om fördelarna med RC. Hade kanske sett en mer varierad meny fodersorter från olika leverantörer.

På det stora hela blev jag och min väninna besvikna, det kändes inte som att man lagt ned något krut på detta evenemang, det var för litet osv. Då är Hundens Dag i Kungsan ett bättre och roligare alternativ! Så tills nästa Hundens Dag kommer här ett tips; Gör om, gör rätt!

Ta med fler foderlev. så att man får perspektiv på vad man kan ge sin hund att äta

ta dit fler aktörer; som te x instruktörer som visar olika hundsporter etc

Engagera zoobutiken att ha någon form av rabatt/erbjudande under dagen

Mvh,

2011-10-30 @ 12:26:19
URL: http://bonusbus.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Ja visst är spännena fina!? :) Det är ju det som är bra med pudel, hihi

2011-11-02 @ 18:51:46
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0