INSTÄLLT!Häng med på hundpromenad i morgon söndag! 16/10

Hej!

Tyvärr måste jag ställa in promenaden idag. Min dotter behöver hjälp.

Vi får göra den här promenaden söndag istället.


Om vädret håller i sig så tänkte jag ta en promenad med några av mina hundar i morgon söndag.

Tänkte ta en skogspromenad genom Lill-Jansskogen bort till Stora Skuggan. Hundarna kommer att få en superhärlig stund i skog och mark. Framme vid Stora Skuggan tar vi och fikar lite på Café Skafferiet.

Vill du följa med? Skriv en kommentar här på bloggen om du kommer.

Vi ses vid Östra Station kl 13.00 utanför Roslagsbanan.


Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Ebba

SV: Jag med, jag har verkligen fått upp ögonen för rasen! :)

2011-10-16 @ 08:10:03
URL: http://ebbamolly.se
Postat av: article

We are a group of volunteers and starting a new
scheme in our community. Your website provided us with
valuable info to work on. You have done a formidable job and our whole community will be thankful to you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0