mySafety Husdjursbricka

Ja, som jag berättade i förra inlägget så skaffade jag en mySafety Husdjursbricka när jag var på Hundmässan. Man fick bara ta en bricka, men jag ska gå in på mySafety och skaffa fler.



mySafety Husdjursbricka - vardagssäkerhet för vovvens bästa.

"Om din hund springer bort, ser man att det är din vovve då? Många hundar är chipmärkta, men det hjälper inte grannar och bilister som träffar på en fyrbent typ som är på vift.

Varje Husdjursbricka har ett unikt ID-nummer som är registrerat på dig som ägare. Den som hittar din bortsprungna hund ringer ett journummer och uppger ID-numret som står på brickan. Sedan kontaktar mySafety ägaren. Om mySafety inte når hundägaren kontaktas polisen istället som då hämtar hunden och förvarar den i hundstall till mySafety har lokaliserat ägaren. Upphittaren får 100 kr i hittelön av mySafety."

De första 6 månaderna är det GRATIS. Därefter kostar det 60 kr/år.

Kommentarer
Postat av: Sophie Gernandt

Hej!

Kul att du gillar vår husdjursbricka! Vill du ha fler så fixar vi självklart det. Sedan så ser jag att du har lagt upp en bild på vår flytande nyckelbricka som är bra att ha tex om man har båt. Husdjursbrickan är mindre och smidigare:-)

2011-12-16 @ 11:27:26
Postat av: Sophie

2011-12-16 @ 15:19:01
Postat av: Sophie

Hej igen! Om du mailar mig så kan jag skicka bilden på husdjursbrickan!

2011-12-16 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0