Hundlöpet den 11 september


Bilden lånad för Hundlöpets hemsida



Förra året vid den här tiden gick det första Hundlöpet av stapeln ute på Lidingö.

Nu är det dags igen. Man kan anmäla sig för att springa 5 km eller 10 km. Tävlingen tilldrar sig vid Elfviks Gård ute på Lidingö.

Läs mer på Hundlöpet

Sista anmälningsdagen är den 8 september

Förra året var det 45 ekipage som hade anmält sig. Jag var där och tittade, både hundförare och hundar var jätteduktiga. Hoppas det blir fler som ställer upp i år.

Tyvärr kan jag inte åka dit själv, jag ska på en fotokurs just den dagen.

Hoppas några utav er mina bloggläsare har tid och lust att åka dit, kanske rent av delta? Skulle vara roligt att höra hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0