Tidningen Härliga Hund nr 2

Idag kom Härliga Hund med posten. Som vanligt massor av intressanta artiklar som t.ex.

Varning för svenska valpfabriker
Ur- och skurdagis för cityvovvar
Så får du din hund att Må bra!
3 enkla steg till en Tryggare hund
5 fantastiska Spårhundar

Rasspecialen handlar om Shih tzu

Vovvar i världen handlar om Polishundar i Chile

Önskehunden: Bedlingtonterrier


Nästa nummer utkommer den 23 februari.

Nu ska jag ta och sätta mig med tidningen och läsa alla intressanta artiklar. Kanske hittar några bra webbsidor med roliga prylar också.

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Hej Anneli

Jag är också prenumerant. En bra tidning, med massor av kul läsning.



/Susanne

2010-01-21 @ 10:11:33
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag tyckte att månadens tidning var suverän! Mycket intressant läsning! :)

2010-01-22 @ 22:48:49
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0