Liten Hund

Hittad den här på nätet

Bilden lånad från hemsidan

Den startades 2005

Det finns information om ca 50 stycken småhundraser. En del raser har mycket information om sig medans andra har väldigt lite.

Jag tittade bl.a. på chihuahuan, och där stod inte så mycket och jag hade gärna ändrat lite av informationen som t.ex. den om fontanellen.

Här kan man annonsera, det finns ett forum, galleri med hundbilder, tips om hundnamn från A -Ö, tips om hur man man aktivera sin hund m.m.

Har ni varit inne och kollat på den här sidan? Om inte, gör det och kom gärna tillbaka hit och berätta vad ni tyckte.

Jag har inte hunnit titta på allt, men en sak som jag reagerade på var, att det stod att man kunde låta maten stå framme, så hunden kunde gå och äta lite när den ville. Det tycker jag är helt fel. Det är ju bl.a. på grund av att man gör så, som hunden kan gå upp i vikt. Hunden ska ju få jobba lite för sin mat, eller hur.

Här kommer ni till sidan Liten Hund.


Kommentarer
Postat av: *tingeling*

Vilken spännande sida :) helt klart måste man ju kolla upp den :)

2010-01-04 @ 00:22:18
URL: http://www.metrobloggen.se/hyttabytt
Postat av: Molly

Är det bara info om småhundar?

2010-01-04 @ 08:25:29
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Molly

Hej, Anneli! Vet du var man kan köpa hundboken -10 lite billigare, tycker att 159:- är för dyrt...

2010-01-04 @ 09:06:42
URL: http://dreamingaoutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0