Premiär: It's me or the dog

Ikväll på TV3 kl 22.00 visas det första avsnittet av hundprogrammet It's me or the dog. På TV3 programsida kan man läsa:

"Amerikansk reality från 2009. 11 månader gamla mastiffvalpen Prince får gå i skola hos Victoria för att lära sig lite hundvett. Hunden förstör huset, ofredar familjemedlemmarna, skrämmer bort gäster och vägrar att lyssna på sin mattes kommandon. Angela skaffade Prince efter ett inbrott och nu har hunden blivit som en bortskämd lillebror som har tagit över hela familjen och knuffat undan Angelas barn.
Medverkande Victoria Stilwell, Angela"

 
Bilden lånad från Victoria Stilwells hemsida

Har ni sett Victoria Stilwell i tidigare program på andra kanaler? Hon har ibland ett lite speciellt sätt att hjälpa hundar och deras ägare. Produktionsåret är 2009 så det är nyproducerat. Den här serien ska gå i 20 avsnitt.

Det skulle vara roligt och intressant att höra vad ni tycker. Så skriv gärna en kommentar här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Är det någon som har sett programmet? I min TVruta blev det helt svart. Hann bara se 15 min.

2010-02-03 @ 22:52:02
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: hanna



Jag har sett tidigare program med henne men om det var tidigare säs av "It's me or the dog" vet jag inte, men tycker hon verkar väldigt vettig och har bra och enkla idér på ibland hopplösa fall :P

2010-02-06 @ 17:14:18
URL: http://hannaochester.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det jag har sett tidigare gillar jag. Hon är bra på att uppfostra hundägare.

2010-02-08 @ 11:54:37
URL: http://astasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0