En kurs till

Idag fick jag kurskatalogen från Studieförbundet vuxenskolan och hittade den här kursen

Alternativmedicin för hund och katt

så här står det i beskrivningen av kursen

Ett miniseminarium med Annalena Nyström, diplomerad djurhomeopat. Du får många tips
på hur du själv med huskurer, örter och homeopati på ett snabbt, billigt och smärtfritt sätt kan
åtgärda enklare fysiska och psykiska problem. Ett exempel: ögoninflammationer, mag- och tarm-
besvär, rädsla och revirmarkering.

Dessutom: djurkommunikation som ett hjälpmedel för att skapa bättre hälsa för ditt djur.

Kvällen avslutas med frågestund.

Tid: onsdag den 24 november kl 18.30 - 21.00

Plats: Bygdegården Anna Whitlock, Eriksbergsgatan 8 B, Östermalm

Pris 220 kr

Om jag har möjlighet så tror jag att jag ska gå på den här kursen. Kan vara intressant att höra vad Annalena Nyström har att berätta.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tusen tack :D jag älskaar ringen

2010-08-20 @ 03:12:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: EA

Svar: Anledningen till varför vi inte gillar den butiken är för att vi hade med oss vår 8veckors Chihuahuablandis för att leta efter ett såpass litet sele till henne, vi hann bara komma innanför dörren så möttes vi av en personal (dom jobbade väl 4-5stycken den dagen) som bokstavligen tog lilla Jossan ur armarna på mig, jag hann inte säga nått, trodde hon skulle klappa henne.

Jag fick hojta till henne att jag ville ha tillbaka min valp, som jag själv knappt kände än, då hon gick vidare in i butiken!!

Jag tog tillbaka henne, som tur var var hon ju inte mer än bara lite osäker, men kunde ju blivit myycket värre!

När vi sen hittar en sele kommer en till kvinna ur personalen och frågar om hon får bära Jossan, vi sa då nej! På ett trevligt sätt, men blir lite frågande till varför man vill BÄRA en hund man inte känner och också gå iväg med henne i butiken, nej de gillade vi inte alls...

2010-08-20 @ 17:18:30
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: Daniela

djurkommunikation lät ju riktigt intressant, och revirmarkering lät ju ännu bättre. Har ett himla problem med det hemma, och har haft sen Spike kom hit för nästan 7år sedan. Undrar var det finns för nån blandning för att reda bot på det?



Ja, visst är det spännande. Särkillt med tanke på att jag haft det såhär hos mig i nästan 3år nu. Men NU ska det bli fint!

2010-08-21 @ 18:41:32
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0