Modern Dogg i Gamla Stan

Det är nog ganska många som har besökt den här hundbutiken på Prästgatan 9 i Gamla Stan. Men det var faktiskt första gången för mig, när jag gick dit igår på lunchen.

Det är en ganska liten butik, med de vanliga hundartiklarna som väskor, halsband, koppel, kläder, godis osv. Expediten var väldigt trevlig och det tycker jag är mycket viktigt, eller hur? Då går man ju gärna tillbaka.
Priserna ligger väl lite över det vanliga, men absolut inte några överpriser.

Även om det är en liten butik och då ska det ju inte vara allt många saker, så tyckte jag nog att det var lite tunnsått på hundkläder m.m. Kanske väntar de på en ny sändning eller så ser det ut så här. Ni som har varit på besök i butiken kanske kan berätta.


Kommentarer
Postat av: Lena o Nikko

Jag har varit där två gånger, och de hade ganska mycket tycker jag, så det kan nog variera. Väldigt trevliga var de bägge gångerna.

Måste prova Iias, har ännu inte pallrat mig dit trots goda intentioner. Problemet är, att när jag har tid över vill jag ju gå på StB! Men en vacker dag...

2009-09-03 @ 20:22:25
URL: http://pudlamednikko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0