Äntligen har tidningen kommit

Jag har kollat i affärerna sedan den 3 november efter tidningen Min Önskehund men inte hittat den någonstans. Men idag fick jag äntligen tag i den.

Jag ska väl inte avslöja allt för mycket, men i tidningen tas det upp 75 olika raser, med bild och en liten presentation av varje ras.

Chihuahua, Afghan, Kromfohrländer, Cavalier king charles, Bolognese, Dandie dinmont, Japansk spets, Pudel, Irländsk varghund, Papillon, Skotsk terrier, Nova scotia duck tolling retriever, Skyeterrier, Australian shepherd, Hovawart, Golden retriever, Cocker spaniel, Chow chow, Briard, Coton de tuléar, Airedaleterrier, Collie, Basenji, Bearded collie, Beagle, Berner sennen, Bostonterrier, Boxer, Newfoundland, Bichon frisé, Parson russell terrier, Bullterrier, Engelsk bulldogg, Petit basset griffon vendéen, Border collie, Chinese crested dog, Finsk spets, Yorkshireterrier, Västgötaspets, West highland white terrier, Siberian husky, Shih tzu, Engelsk springer spaniel, Irländsk setter, Shetland sheepdog, Samojed, Sankt bernhardshund, Schäfer, Rottweiler, Grand danois, Släthårig foxterrier, Dalmatiner, Flat coated retriever, Dobermann, Jack russell, Dogue de Bordeaux, Griffon, Pumi, Dansk/svensk gårdshund, Bichon havanais, Markiesje, Malteser, Labrador retriever, Schipperke, Mops, Tax, Tibetansk terrier, Kooiker, Shar pei, Pomeranian, Welsh corgi pembroke, Schnauzer, Weimaran, Bullmastiff, Japanese chin

Tidningen kostar 69 kr

Kommentarer
Postat av: Lena o Nikko

Jag köpte tre (3!!!!) pudelböcker (eller var det fyra??) i USA i somras, så jag tror jag har pudel-litteratur så det räcker. Jag misstänker maken skulle gå i baklås om jag försökte smuggla in mer...

2009-11-11 @ 08:52:30
Postat av: ElinArmour

Ja visst va den? =)

Dock ryms det inte mycket [kanske inte behövs för Chi?]

Men Wilma är nöjd & slipper äta ur hel svarta & tråkiga skålar =)

2009-11-11 @ 10:45:41
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul att du hänger med! :)

2009-11-11 @ 15:40:45
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Petra

SV; Tack Anneli :) Alltid kul och spännande med chi-bäbisar! Hoppas allt flyter på väl hos er också när det blir dags igen ;)



kram,



PP

2009-11-11 @ 22:40:40
URL: http://minitassar.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Det är tydligen flera som har ridit där :) Adams matte har också ridit, hehe.

2009-11-12 @ 11:09:02
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: marina

Måste köpa den om det var så mycket om olika raser. Angående barf så trodde jag att det var bra, men samtidigt så äter så många hundar det och det har väl inte hänt tråkigheter med så många vad jag vet`?

ha en bra kväll. :D

2009-11-12 @ 17:21:23
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

TACK TACK ! =)



Ursäkta, nu har jag vart riktigt dålig på att svara på kommentarer igen :(



Hoppas allt e bra med dig !?



Läs mitt senaste inlägg där en gästbloggare skriver om sitt facebook beroende, du kanske känner igen dig eller så inte !?

2009-11-12 @ 17:53:53
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0