Kunde inte motstå de här.

Ibland måste man byta matskålar och när jag såg de här två, då kunde jag bara inte motstå dem. Visst är de fina? Mina hundar har alltid haft matskålar i metall, så jag tänkte, varför inte i porslin den här gången. De är ganska låga och vida, så de stjälper inte så lätt och det är ju en fördel, speciellt när man har valpar som springer omkring och busar hela tiden. Ja, nu har inte alla hundarna fått nya skålar, men de andra kommer att få vid ett senare tillfälle. Man kan nog använda dessa att ha vatten i också.

Kommentarer
Postat av: Smurfen

Jättefina skålar, perfekta för småhundar =) Får man fråga vart du köpt dom?

2008-07-15 @ 02:01:37
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy
Postat av: Anonym

Jo men det är ju just det, "min hund är så snäll, den vill bara hälsa och leka lite"

Det är vad folk säger när deras lösa hund springer på ens hund som är kopplad, sen när hunden morrar och börjar bita den hunden, så skrattar dom bara och påstår att den leker..

Men en sak förstår jag inte, även om MIN hund är snäll och får gå lös, så betyder väl inte det att den kopplade hunden är snäll? Vad är det som säger att den hunden som går i koppel inte biter den "snälla" lösa hunden?

2008-07-15 @ 11:40:06
Postat av: Smurfen

Blev nåt fel där, föregående kommentar är från mej =)

2008-07-15 @ 11:40:43
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0