Forts. på Stackars Summer

Ja, nu har jag talat med djursjukhuset. Jag bad de kolla i Summers journal om det stod något om det hade varit några komplikationer vid kastreringen, men det hade det inte varit. Men det kunde inte uteslutas att rester utav livmodern hade blivit kvar och det gör i sin tur att hon utsöndrar lukter som Yoda känner igen. Jag frågade om de brukade göra något åt sådana här saker. Att göra en ny operation, men de brukade de inte göra. Så nu är det nog mer Stackars Yoda. För han är alldeles hysterisk här hemma. Han äter inte, han är helt upptagen utav att uppvakta Summer. Ja, nu blir det att ta många och långa promenader med honom, så han får annat att tänka på. Jag antar att det kommer att fortsätta så här en vecka till, sedan ska det vara slut. HOPPAS JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0