Snälla matte.......

Summer såg verkligen ut att säga de orden nu på eftermiddagen när vi skulle gå ut en sväng. Hon verkligen hatar regnväder. Hon stannade direkt utanför porten och bara stirrade rakt fram. Sedan gick hon från sida till sida, stannade, tittade upp på mig och undrade om jag inte kunde öppna porten igen, så hon kunde få gå in. Då var det bara att lyfta upp Summer och bära iväg henne till en liten gräsplätt. Ok, hon gjorde det hon skulle och sedan rusade hon tillbaka hem.

De andra hundarna älskar väl inte regnet heller, men de går ändå ut frivilligt. Får se hur det blir nu när vi ska ta den sista turen. Det blir väl samma visa en gång till. För ute öser regnet ned.  
Rainy





Kommentarer
Postat av: Amanda

Funderar på att köpa små tennisbollar för dom tycker hon är jätteroliga skulle säkert vara jättepopulärt med möss också ;) Men den är ganska stor väskan va? För jag ska ju ha plats för två.. därför jag letar efter någon stor så att jag bara behöver ha med mig en väska istället för 2 och min egna handväska, det blir så mycket, det gör ju inte så mycket att den väger mycket för jag bär dom inte, det är ju som sagt i bilen.. Men väskan fanns i två storlekar så jag funderar på att ta den stora så får man se vad det blir ;)



Oj va långt det blev :)



Ha det bra!



Amanda

2008-08-04 @ 22:16:22
URL: http://amandapinello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0