Blod och en liten mus

Nu tror ni säkert att det har hänt något med en liten mus, men så är inte fallet.

Jag var ute en sväng med några av hundarna, när jag märker att Yoda behöver göra 2:an väldigt många gånger. Han sprang en stund och sedan var han tvungen att sätta sig. Sista gången stack han in i en buske och när han kom ut därifrån så var han lite blodig i pälsen bak. Så jag skyndade mig hem för att kolla, men jag såg inget. Kanske stack han sig på någon gren inne i busken. 

MouseSom ni vet så har jag fem hundar hemma och det är ju nästan omöjligt att ta ut alla på en gång, så när det var Summer och Hera tur så tog jag med de över gatan till den lilla ängen och där upptäcker jag en liten, liten mus som sitter alldeles stilla medans hundarna passerar. Som tur var så såg hundarna inget. Jag är ingen älskare utav möss eller råttor, men den här var jättesöt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0