Uppdatering av hundvänliga kaféer m.m.

Hej!
 
Det var väldigt länge sedan som jag gjorde någon uppdatering av restauranger och kaféer där hundar är välkomna att följa med sin matte och husse.
 
Jag befarar att flera av de ställen som jag har skrivit om här på bloggen inte längre är finns eller att man inte får ta med hundar.
 
I lokaltidningen Mitt i Södermalm hittade jag några lokaler där det är ok att hunden följer med. Vissa har jag skrivit om och några är nya. Ska försöka göra lite nya besök så att kategorin Restauranger och Fikaställen blir uppdaterad. Här kommer den listan som fanns i tidningen
 
Brasserie Elverket/Linnégatan 69, får vistas i baren
Rost/ Wollmar Yxkullsgatan 52
Hornstulls Bodega/Hornsbruksgatan 24
Café Tabac/ Stora Nygatan 46
Delikatessen Bistro Bar, Krukmakargatan 22
Nytorget 6
Restaurang Bacaro/ Katarina Bangata 66
Mosebacketerrassen/Mosebacke Torg 1 -3, under sommarsäsongen, utomhusdelen
Café Blomma/ Åkeshovs gårdsväg 6
Himmelska Hundar/ Hedinsgatan 13
Folk&Friends/ Norr Mälarstrand 32
Häringe slott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0