Hundpromenaden vid Sjöhistoriska

Hej,
 
Oj, vad många som hade anmält sig till hundpromenaden idag som anordnades av Agria hundförsäkringar. Om jag inte hörde helt fel så hade 1400 anmält sig. Över 77000 kr skänkte Agria till Hundstallet. Helt otroligt! 
 
Zäta och jag tog tunnelbanan till T-centralen och sedan buss 69 från Kungsträdgården. Det var inte bara vi som just tog den turen. Bussen var smockfull med hundägare och hundar.
 
Här kommer några bilder från starten. Först ut är naturligtvis Zäta som var väldigt skällig i början men så fort promenaden satte igång så höll hon tyst hela vägen. Vi gick sammanlagt 5 km. Zäta travade på före mig hela vägen. Man kan inte fatta att för några veckor sedan låg hon på Bagarmossen och var jättedålig.
 
Det var en härlig promenad. Zäta travade på i god fart medans jag blev lite trött mot slutet. Tror matte behöver träna lite mer ;)
 
Bland de 1000 första som gick i mål fick en doggy-bag som bl.a. innehöll en reflex, ett armband och träningsgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0