Provat en dietkur

Hej,
 
Det är inte så ofta som jag skriver om något annat än det som rör hundar, men idag gör jag ett undantag.
 
Jag är en Buzzador och får ibland prova olika produkter. Allt ifrån såser till eltandborstar eller köksmaskiner. Den här gången fick jag ett erbjudande om att prova en gelé som skulle hjälpa en att gå ned i vikt. Under 28 dagar skulle testet pågå och jag skulle äta denna gelé tre gånger om dagen. Ca 20 -30 minuter innan jag åt frukost, lunch och middag.
Naturligtvis var jag lite skeptisk till detta, men prova kan man alltid göra.
 
Under hela perioden så åt jag varken mer eller mindre. Enligt informationen från SwissClinic skulle denna gelé göra så att man blev fortare mätt. Jag kan säga att jag gick inte ned ett gram, fast jag gjorde precis som det stod i instruktionerna och jag kände ingen speciell mättnadskänsla.
 
Jag vet inte om det bara är jag eller om andra som har provat denna produkt fick nästan som en stickande/bedövande känsla på tungan. Lite obehagligt. Så tyvärr jag kan inte rekommendra denna produkt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0