Tack för i år 2016

Hej,
 
Detta år har inte varit ett år där jag har varit speciellt flitig här på bloggen. Så jag hoppas att 2017 ska bli ett bättre år. Jag ska bl.a. flytta från Hjorthagen till Södermalm i februari. Det ska bli intressant att se hur hundarna kommer att ta den flytten. De har ju bott på samma adress i nästan 11 år. Allt kommer att vara nytt, men det kommer säkert att gå bra. Genom flytten kommer vi närmare både min dotter och min mamma.
 
Två sorgliga händelser har hänt under året, det kan ni läsa mer om på min andra blogg Chitassar
 
Här hemma har jag bara gamla hundar som t.ex. Hera som är 15 år. Hon sover mycket och vill inte gå på några längre promenader. Summer som är 12 år, vill helst bara ta det lugnt, fast det har hon alltid velat ;) Romeo som är 9 år mår bra fast han har epilepsi. Han äter medicin och den fungerar väldigt bra. Jag tror att han bara har haft två små anfall under hela året. Veterinären sa att allt ser väldigt positivt ut. Och så har vi Zäta den hunden som aldrig är stilla, alltid vill hitta på bus. Hon har också hunnit bli 9 år.
En sak som jag har införskaffat i år är en sådan här. Nu kan jag ta med mig hundarna överallt. Kanske t.o.m. ta en tripp till Gotland till sommaren. Världens bästa inköp.
Jag hoppas att 2017 kommer att bli ett år fullt av positiva händelser och att jag kommer att ha mycket att skriva om här på bloggen.
 
Nu önskar jag er alla ett GOTT NYTT ÅR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0