Hembakade hundkex

När jag var och besökte djuraffären Ellios på Erik Dahlbergsgatan så såg jag att de sålde Mormors Hembakta hundkex.
De finns i flera smaker, jag valde lax som mina hundar älskar. Blev det succé hemma? Om det blev! Hundarna älskade de här små kexen. Kartongen innehöll tre stycken vakuumförpackade påsar. Har man öppnat en påsen bör den förvaras kylt.
Kexen är ekologiska och glutenfria, inga konserveringsmedel eller smaksättningar förekommer.
 
Vill ni veta var man kan få tag på dessa supergoda kex skicka ett mail till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Karin

Superbra blogg! Vill tipsa om www.happytail.com tror det skulle va något för dig! Ett gratis socialt nätverk för hundälskare, jättekul! Hoppas vi ses där! :) /Karin

Svar: Hej Karin,Tack för att du gillar min blogg. Ska gå in och kolla på happytail. /Anneli
Hund i Sthlm

2016-04-05 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0