Hundpassning sökes!

Hej allihopa!
 
God fortsättning på det nya året!
 
Som ni kanske vet så har vi 4 stycken underbara chihuahuahundar hemma. Nu skulle jag under februari - juni behöva någon som kunde passa dem ca 2 timmar varje vardag med start ca kl 10.30. Hundarna behöver en promenad och sedan att du ger dem mat. Vi bor i innerstaden med bra kommunikationer.
 
Är du den vi söker eller känner du någon som studerar, är pensionär eller bara har några timmar över så hör av dig. Maila till [email protected] så berättar jag mer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh hoppas ni finner någon bra <3

2015-01-16 @ 17:29:01
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Hoppas du hittar någon. Lite långt för min del.

Svar: Jag hoppas det också. Synd att vi bort så långt från varandra, mina hundar hade gillat att få vara i skogen.
Hund i Sthlm

2015-01-19 @ 08:14:36
URL: http://kodexet.blogspot.com
Postat av: Quila o Ronja

Hej Anneli, det var ett tag sedan nu, men jag tittar in här med jämna mellanrum, för att se vad ni "pysslar med" ;-)
Hoppas du hittar någon bra hjälp! Borde säkert finnas någon som gillar hundar och har lite tid över.
Allt gott
Kram
Susanne

Svar: Hej Susanne,Kul att du tittar in ibland. Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen. Det är så mycket annat som jag måste ta itu med. Jag hoppas också att det finns någon som vill passa hundarna ett par timmar varje vardag.
Ha det så bra!
Hund i Sthlm

2015-01-19 @ 20:03:06
URL: http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0