Östermalm - Hjorthagen/Norra Djurgårdsstaden

Under en utav mina promenader hitta jag en ny hundrastgård här i Hjorthagen. Den ligger mittemot en utav gasklockorna.
Jag tog med mig Zäta och Romeo för att inspektera denna nya rastgård. Den ligger i en sluttning och är ganska stor. Svårt att se hur den kommer att se ut när träden har fått löv och det kanske finns lite mer gräs på marken.
Som ni ser så är det väldigt mycket stubbar och småpinnar på marken. Skulle gärna vilja röja upp lite så man kanske slipper halka på underlaget.
Jag är i alla fall tacksam att vi har fått en hundrastgård till för det finns väldigt mycket hundar i vårt område.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Det behövs rastgårdar lite överallt.
Här är detraka gräsmattorsom är hundgårdarna så den du har där är verkligen fin.

2015-04-23 @ 10:58:22
URL: http://kodexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0