Hundens Dag 23 maj

Återigen anordnas en Djurens Dag i Hjorthagen närmare bestämt nedanför Hjorthagskyrkan.
 
Adress: Dianavägen 10
 
" Kl 13.00 ute på täppan vid Hjorthagskyrkan.
 
Alla djur är välkomna tillsammans med matte/husse eller dagmatte/husse. Kort tal, allsång och musik. Våra ideella medarbetare serverar kaffe och hembakat bröd, 40 kr/pers. Lotteri med fina vinster.
 
Alla intäkter tillfaller Hundstallet.
 
OBS! Regnar det måste vi tyvärr ställa in."
 
Bilden hämtad från Google
Det brukar vara jättetrevligt så jag hoppas vi blir riktigt många.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Malmstedt

Jag var där förra våren. Då annonserades det som gudstjänst i det fria och också som djurens dag. Vi hade tur med vädret. Annars får jag nog säga att jag blev litet besviken. Visst var det några som kom med sina djur men inte innehöll predikan något om våra husdjur, som ju betyder så mycket för många. Men det är ju bra om intäkterna går till Hundstallet.

2015-04-12 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0