DogBox - har någon provat?

Hej!
 
Såg i en av Härliga Hund-tidningarna att de gjorde reklam för DogBox. Så jag undrar om det är någon utav er som har provat?
Bilden lånad från DogBox
Det går att prenumerera på DogBox. 1 månad kostar 349 kr, 3 månader 299 kr och 6 månader 259 kr. 10 % av intäkterna går till välgörenhetsorganisationer som räddar hundar i nöd. Man kan välja mellan 3 olika storlekar på boxarna beroende på hur stor hund man har.
 
Det vore roligt att höra ifall någon har provat och vill berätta om vad ni tyckte.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej alla djurkompisar!

Jag har kommit över en STOR goodie bag med godis till husdjur (hund/katt/ eller gnagare) som jag behöver bli av med! Om ni snälla vill hjälpa med mig i ett projekt jag har i skolan som handlar om djurmat så deltar ni i utlottningen av denna goodie bag!

Svara bara på enkäten här: https://jfe.qualtrics.com/form/SV_3jTm5s0uzfJo3yd (bara 2-3 frågor och tar 1 min att göra!)

Och maila sedan ett mail till: [email protected] så är ni med i utlottningen av godiset!

Tack, tusen tack!

2014-11-25 @ 12:26:18
Postat av: Christine

Jag har beställt och tycker det är en jätte rolig grej. Fina leksaker, lite godis och annat smått och gott. Lika roligt för mig som för hundarna. Däremot är inte alltid de mjuka leksakerna till den mest gnag käre hunden ...

2014-12-04 @ 23:32:36
Postat av: Christine

Jag har beställt och tycker det är en jätte rolig grej. Fina leksaker, lite godis och annat smått och gott. Lika roligt för mig som för hundarna. Däremot är inte alltid de mjuka leksakerna till den mest gnag käre hunden ...

2014-12-04 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0