Invingning av hundkaféet Himmelska Hundar

Idag kl 10.00 slogs dörrarna upp till hundkaféet Himmelska Hundar som ligger på Hedinsgatan 13 vid Tessinparken i Stockholm.

Zäta och jag hängde nästa på låset. Vi ville kolla in stället i lugn och ro innan alla andra kom. Här står Linnea och välkomnar alla gästerna.



Zäta undrar vad som finns på bordet. Något för mig?



Ja, ett helt fat fullt med godsaker till hundarna.



Det har blivit mycket rymligare, större svängrum för hundarna



Här är disken där alla godsakerna för oss mattar och hussar finns. Fanns väldigt mycket att välja på.



Jag valde de här godsakerna. Jaja, måste hålla igen lite ;)



Det finns också en liten shop, där man kan köpa lite hundkläder, koppel, halsband, leksaker, hundgodis.




Några hundar som var där samtidigt med oss.





Här hittar du Himmelska Hundars hemsida och blogg

Jag kommer absolut att gå hit så ofta jag bara kan. Nästa gång får Summer följa med. Måste ju hinna äta mig igenom alla pajer, kakor osv. ;)



Jag vill tacka alla i personalen för en jättetrevlig stund på kaféet. Vi ses snart igen!

Kramar från Anneli o Zäta

Kommentarer
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Det såg mysigt ut! ^^

2011-11-26 @ 10:06:03
URL: http://iloveto.se/
Postat av: Himmelska Hundar

Hej Annelie och Zäta! Tack snälla för att ni kom och förgyllde våran invigning! Det var så kul att ni kom! Och tack snälla för det fina inlägget. =)

Alla kunder var helt fantastiska och alla hundar skötte sig utmärkt, superkul! Varmt välkomna tillbaka!



Kram från oss!

2011-11-26 @ 21:54:17
Postat av: Bibi

Hej jag var där i söndags. Trevlig tjej och hennes hund som äger stället. Hoppas verkligen det går bra för dem. God macka med leverpastej...Nasse åt hela pastejen och jag fick resten så Nasse var så nöjd och glad.

2011-11-28 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0