En ny blogg!

Hej!

Jag har som ni säkert har märkt 2 stycken bloggar, den här Hund i Sthlm och Chitassar. De är ju båda hundrelaterade.

Ibland kan jag känna att det kunde vara roligt att berätta lite om mig och vad jag gör om dagarna och om min familj osv. Så därför bestämde jag mig för att starta en blogg som heter "Fem generationer i Stockholm".  Bloggen startades den 14 maj, så jag har inte hunnit med att skriva så mycket.

Jag vet att 2 utav er redan har varit inne, men ni andra får jättegärna ta en titt också. Och skulle ni vilja följa den så skulle jag bli ännu gladare. Då är det bara att klicka på knappen Bloglovin. Men det vet ni ju redan:)

Mitt namn på den nya bloggen är Loris1 och det har sin förklaring i att jag är uppvuxen på Lorensbergsgatan 1 och vi i familjen kallar gatan just för Loris.

Jag ska fixa till en bättre bild än den på porten, men jag måste skaffa en scanner först.

Varsågoda och titta in här

Kommentarer
Postat av: Carina

Alltid skoj med nya bloggar. Ska titta in till dig :-)

2010-05-28 @ 19:29:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Emma :)

är chitassar bloggen din?

2010-05-28 @ 20:30:32
Postat av: Emma :)

nej jag har ingen blogg men jag läser den här bloggen och chitassar för jag kanse ska köpa en chihuahua nästa år och tänkte göra den blogg då :D



Bra bloggar! :D

2010-05-28 @ 22:11:46
Postat av: Alexandra

Ja, var två småhundar till som blev dåliga. Shippen och dvärgpinchern. Vi misstänkte kanske om de kan vara nå alger i vattnet?

Bulldogen reagerade inte alls.

skumt.



Jag ska kika in din personliga blogg :)

2010-06-01 @ 14:08:48
URL: http://basenjijack.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0