Hundutställningens andra dag

Idag var det dags för mig och en utav mina hundar Yoda, att stå i Chihuahuacirkelns rasmonter. Det var första gången för mig och det var jättekul. Träffade massor med människor som ställde frågor om chihuahuan, hur gamla de kan bli, hur långt de kan gå på en promenad, vad de kostar osv. Här kommer lite bilder från idag. Yodas ögon blir nästa alltid röda på fotografier och det beror på att han har s.k. rubinögon.



Tidningen Hundliv hade ett stånd där man kunde köpa äldre tidningar för bara 10 kr/st.

Flera företag och skolor fanns också representerade på mässan.

Jag köpte faktiskt en väldigt bra sak idag, men den berättar jag mer om imorgon.

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Tack för att du visar bilder:)

2009-12-14 @ 07:04:19
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Emma

Superkul att träffa dig med! Kul att få ett ansikte av dig. Jättetrevligt. Tack! Helgen blev superlyckad.



Kram Emma

2009-12-14 @ 14:41:57
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Missade vi varandra eller fattade jag bara inte vem du var? Det är så mycket folk att man blir alldeles snurrig. Jag lyckades sitta brevid en person på julbordet utan att fatta att det var en tjej från forumet som jag haft kontakt med via pm hihi. Men jag var ju inte ensam, hon missade ju också det ;)

2009-12-15 @ 08:06:50
URL: http://safirasmatte.blogg.se/
Postat av: Alejandra

Hej



Jag var på Hund2009 på lördagen och gick förbi chihuahuamontern. Jag tog kort på hundarna som var där då och deras ägare undrade om jag kunde maila henne bilderna. Jag har tappat bort hennes mailadress. Du kanske vet vem som stod i under lördag eftermiddag?



Mvh

Alejandra

2009-12-20 @ 23:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0