Ska man bli förvånad...........

Ja, ska man bli förvånad, chockad, arg eller helt enkelt bara rycka på axlarna. När jag var på väg hem idag så för att komma upp från tunnelbaneperrongen, så finns det ett rullband som man tar för att komma till spärrarna. Det finns två rullband och i mitten finns det en vanlig gång med några bänkar, för de som behöver vila lite, gången är ganska lång och sluttar lite. När jag nästan är i slutet utav rullbandet, kommer det en man gående med sin schäfer i koppel. Han stannar upp precis i början utav gången, och vad gör hunden då? Jo, hunden lyfter på benet mot den första bänken. Eyes Poppin. Schäfern är av den större modellen, så "strålen" når ända upp på ovansidan av bänken. Mannen verkar inte bry sig och fast jag hojtade till så fortsatte han bara att gå, som om inget hade hänt. Vilka människor det finns. Ingen koll alls.
Usch!!!






Kommentarer
Postat av: Chi

Fasr det kan vara svårt att avbryta en kissande hund, men killen kanske stannade och lät jycken pissa. Själv drar jag iväg med hundarna, från de ställen det inte får pissa på.

2008-09-25 @ 16:44:18
URL: http://www.metrobloggen.se/huahua
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Urk! Jag har ju en tik och vet inte hur svårt det är att stoppa en hanhund från att pinka överallt, när som helst. Men många hundägande kompisar hävdar att det till största del är en uppfostringsfråga!



Vi längtar till i morgon, det ska bli jättespännande att ses! Maggie känner du väl igen, och matte är hon den yrvakna med ringar under ögonen ;)

2008-09-26 @ 17:20:49
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0