Stor fest för små hundar på Djurgården

AllaHej,
 
Idag var det så dags för den stora festen för de små hundarna vid Lilla Galärparken på Djurgården. Jag tog med mig Zäta.
Något misstänksam över vad jag nu hade hittat på för något.
 
Vi var där redan från start kl 11. Tyvärr så gick vi efter en timme då jag skulle fira Mors dag tillsammans med min syster och min dotter hemma hos mamma/mormor. Så vi missade Ninja (ett av Zätas barnbarn) Det var synd.
 
Här kommer lite bilder ifrån festen.
 
Walk the dog, vi ställde inte upp. Men jag hörde att Ninja gjorde det och hon fick pris.
Matte och husse fick gratis fika
Alla fick en Doggyie Bag  med sig hem. I påsen låg det också ett tuggben. Undrar vem som ska få den? Det finns ju fyra stycken hundar här hemma.
 
Det var en trevlig fest och jag hade önskat att vi hade kunnat stannat lite längre.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0