Södermalm - Renstiernas gata

Hejsan!
 
Nu var det ett tag sedan som jag berättade om en hundrastgård på Södermalm. För några dagar sedan när
jag åkte förbi med buss 3 på Renstiernas gata såg jag den här rastgården. Det verkar som det är mest mindre
hundar som går hit med sina hussar och mattar. Du hittar den mitt emot Renstiernas gata 45.
Tycker att den är lagom stor. Det finns några bänkar och bord i mitten utav rastgården som inte syns på
dessa bilder och det beror på att det satt människor där och jag tror inte de ville vara med på bild.
Om jag bodde i närheten skulle jag absolut gå hit med mina hundar.

Kommentarer
Postat av: MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Det är helt klart bra med lagom stora rastgårdar.

2015-05-21 @ 10:15:30
URL: http://kodexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0