En av Sveriges bästa hundbloggar - Hund i Sthlm

 
Hej alla mina bloggläsare!
 
Igår fick jag ett mail ifrån Häromi där de har utsett min blogg till en av Sveriges 100 bästa hundbloggar. Jag blev så glad och naturligtvis väldigt överraskad.
 
Här kan ni läsa hela listan på alla som har blivit utsedda Häromi
 
Medalj har jag fått också, en s.k. Nomineringsmedalj. Känner mig riktigt stolt.
 
Nu måste jag se till att börja blogga ordentligt här igen. Som ni säkert märkt har det varit ganska tyst här, men det ska bli bättring.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis till placeringen som gjorde att jag hittade hit och fick en ny blogg att läsa =)

Svar: Hej!Tack, vad roligt att du har hittat till min blogg. Hoppas du kommer att fortsätta att följa den.
Hund i Sthlm

2013-12-02 @ 13:19:20
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0