Hundens Hus

Hejsan!
 
Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen. Det har varit så mycket strul på jobbet, så jag har varken haft ork eller tid med att ägna mig åt något annat än just det som har varit för dagen.
 
Är det någon utav er som har gått kurs hos Hundens Hus?
 
Bilden lånad från deras hemsida
 
Jag har idag anmält en av våra hundar till en kurs i vardagslydnad. Ja, det är verkligen något som Zäta behöver. Ska bli intressant att se om de och jag lyckas få någon pli på detta yrväder till hund.
 
Hundens Hus har flera platser här i Stockholm där de håller till. Jag hittade en kurs som skulle vara vid Ryttarstadion. Den ligger väldigt nära där vi bor, så då kan Zäta och jag ta en promenad dit och hem.
 
Kursen börjar inte förrän i maj och den kostar 1700 kr.
 
Ska bli intressant.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka!

2013-03-03 @ 21:33:10
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Birgitta

Jodå, jag har gått en av deras kurser. Unghundskurs, tror jag den hette. Helt OK. Jag valde dem mycket på grund av att Ryttarstadion ligger så bra till för mig som bor på Lidingö.

2013-03-03 @ 23:12:08
URL: http://www.pensionarenpaon.blogspot.se
Postat av: Andra

Har oxå varit på en av deras kurser. Valpkursen. Ok kurs, ok häfte som man får i efterhand. Ok ledare. Billigare pris tycker jag. Max 900kr är kursen värd... enligt mig.

2013-03-06 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0