Julmarknad på Hundstallet nu på lördag den 1 december

 

Hunden på bilden finns inte på Hundstallet

Nu är det snart jul i vårt hus. Den 1 december drar vi igång en julmarknad mellan klockan 12.00 och 16.00. Kom förbi för en julfika, köp en julkrans, julpynt eller lite julgodis.

Runt klockan 12.30 samt 14.30 kommer Helen Friberg, pedagogikansvarig, och Jessica Kallin, operativt ansvarig att hålla en föreläsning om Hundstallets arbete. Biljetter finns att köpa i receptionen samma dag från klockan 12.00 och kostar 20 kronor.

Svenska Sennenhundklubben kommer och hälsar på oss med två ekipage hund och vagn.

Missa inte våra julhundparader som går av stapeln 13.30 samt 15.30!

Du hittar oss på Åkeshovs Gårdsväg 10 i Bromma,  T-banestation Åkeshov.

Alla intäkter går till våra hundar.

Varmt välkomna!

Bild och text är hämtad från Hundstallets hemsida.

 


Kommentarer
Postat av: MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Det blir nog inte att jag kommer förbi. Jobbar då :(

2012-11-29 @ 11:56:02
URL: http://kodexet.blogspot.com
Postat av: Elin

Hitta en blogg som var så lik den här, hundvänliga Sthlm, har du sett den?

Svar: Nej, den har jag inte sett. Men jag var inte nu och tittade lite. Ser att en del av de ställen jag har skrivit om även fanns med på den här sidan. Tack för tipset.
Hund i Sthlm

2012-12-04 @ 10:42:15
URL: http://Www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0