10.000 kronor - är inte OK!

Hej!
 
Om ni har läst på min andra blogg Chitassar, så vet ni att en av våra hundar Romeo har råkat ut för problem med analsäckarna igen. Jag tror det är 4 gången nu. När vi var hos veterinären så pratade vi lite om ifall det kanske vore bättre om Romeos analsäckar opererades bort. Jag frågade hur mycket det skulle kosta och det var inte precis billigt. Det är faktiskt billigare att kastrera än att göra den här operationen.

Hos Årstakliniken där vi går skulle priset bli mellan 5 - 6.000 kr.

Jag ringde till ett annat ställe för att höra vad de tog, det var DjurAkuten, dem tog 10.000 kr!

Hur kan det vara så stor skillnad? Det fattar inte jag.

Är det någon utav er som har gjort en sådan operation på eran hund? I så fall hur mycket fick ni betala?

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken skillnad!!!

2012-03-15 @ 21:14:55
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0