Tävling på gång för barn och ungdomar!

Hej allihopa!

Jag har blivit tillfrågad om jag vill anordna en tävling här på bloggen där jag ska lotta ut 6-månaders medlemskap på Zootis - en mötesplats för djurintresserade barn och ungdomar. Och det är klart jag vill.



Här kommer först lite info om Zootis.

Zootis är en seriös webbplats utan reklam, där medlemmarna får lära sig massor om djur och natur.

Som medlem på Zootis stödjer man olika djurprojekt och bidrar därigenom till bättre djurhållning. Zootis är stolt samarbetspartner med Djurskyddet Sverige och deras värdegrundsmaterial för skolbarn: REDE (Respekt, Empati, Djur, Etik).

På sidan får medlemmarna möjlighet att träffa andra djurintresserade kompisar, de kan titta på roliga och spännande bilder och filmer och de kan själva dela med sig av sina egna. De kan delta i spännande tävlingar med djur-och naturtema och testa sina kunskaper i roliga quizar.

Zootis samarbetar med olika djurexperter och även med andra människor som använder djur i sitt yrke eller som sin hobby och här får barnen ta del av deras expertis genom bloggar och forum.

Idén med Zootis är att vara en säker sida för barn och ungdomar att vistas på, och aktivt lära dem respekt och empati för djur och natur.

Medlemskapsavgift:
3 månader 149 kr
6 månader 279 kr
12 månader 479 kr

Tävlingen kommer att pågå under november månad. Så håll utkik, snart kommer första tävlingstillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0