Föreläsningen igår

Var toppen bra. Så intressant och lärorik.



Johan Andersson visade massor med bilder av hundmöten i olika situationer. Vad man skulle tänka på vad gäller hundens kroppsspråk som t.ex. ögon, svans, öron, mungipor. Vilka signaler visar hunden när den möter en annan hund? Det var mycket att tänka på. Jag som har 5 hundar att gå ut med, då kan det vara lite svårt att hänga med i alla turer.

Jag lärde mig väldigt mycket och jag hoppas att jag ska kunna bli mer lyhörd så att jag kanske kan avbryta oönskde beteenden i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, då det där lät bättre än föreläsningen jag var på igår.

2011-11-10 @ 18:27:30
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0