Södermalm - Lokes Bar

Det har varit en del tips här på bloggen om olika kaféer där det är tillåtet att ta med sig hunden. Men nu tänkte jag tipsa om en restaurang där hundar är mer än välkomna.
 
Lokes Bar ligger på Bondegatan 57 på Södermalm. Restaurangen är inte så stor som ni ser av bilderna här nedanför. När vi kom dit var det ganska tomt, men det tog bara en halvtimme, så börjde gästerna droppa in.





När vi lämnade restaurangen hade både en schäfer och en rottweiler med resp. mattar och hussar tagit plats vid borden bredvid oss.

Vill du veta mer om denna restaurang, kan du gå in här på Lokes Bar

Maten var supergod och personalen väldigt trevlig och hjälpsam.

Hur tar man sig hit? Antingen med buss 2 eller 66 som nästan stannar utanför dörren. Annars kan man ta tunnelbanan till Medborgarplatsen och sedan ta en promenad. Nummer 57 ligger nästan i slutet utav gatan.

Jag kommer absolut att gå hit igen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättebra med din blogg! Har fått massor av bra tips!!!!!!!



Skulle vara super om du kunde tipsa om en lite roligare hundbutik ifall du känner till någon. Jag tycker de jag har hittat är för tråkiga när det kommer till hundkläder. Har en liten Chihuahua som kommer att behöva kläder när det är som kallast, om man nu ska dra på honom kläder kan dom väll i alla fall få vara lite hippie! :D Behöver också en snygg väska med mjukt foder helst och trotts att jag googlat och letat som en tok har jag inte hittat den jag vill ha. Men du kanske känner till någon butik? (finns den på nätet skulle jag nog ha hittat den...)

2011-08-14 @ 18:58:15
URL: http://sofiafoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0