Kurs angående Utfodring

Hej alla glada bloggläsare!

Inte för att vi vill tänka på hösten nu när vädret är så fint och solen lyser från en klarblå himmel, men snart tyvärr så börjar dagarna att bli kortare och kvällarna blir mörkare. Då kan det vara trevligt att gå på kurs. Så jag tänkte tipsa om lite kurser här framöver. Och den första handlar om



Svenska Kennelklubben (STOKK) har i samarbete med Studiefrämjandet en massa bra kurser som man kan gå på nu under hösten. Den första jag tänkte ta upp är Utfodring

Kursen ger kunskaper om hundens näringsbehov.

Boken ger expertråd och information om hur man genom hundens alla åldrar och livsskeenden ska utfodra den på bästa sätt.

Man behöver inte gå Uppfödarutbildningen för att tycka att den här kursen kan verka intressant.

Lite info om tid och plats

Plats: STOKK, Rindögatan 25, Stockholm
Kursledare: Christl Johansson
Dag/tid: Måndag kl 18.30 - 21.15
Start: 5 september 2011
Omfattning: 4 gånger, totalt 12 studietimmar
Avgift: 875 kr

Här kan du anmäla dig Studiefrämjandet

Om man inte är medlem i SKK så kan man anmäla sig här

På AdLibris kostar boken 279 kr

Jag har anmält mig till den här kursen. Kanske vi ses där?

Kommentarer
Postat av: MICKAN

Det är bra för alla vet inte hur man ska ge hundar mat.



Det finns många fel som människor gör.

2011-08-03 @ 20:14:04
URL: http://kodexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0