Min 5generationer-blogg

Hej allihopa!

Ni som har/haft en blogg på Metrobloggen vet att den har flyttat till en annan portal. En del av oss har haft en del problem. Jag har väl kommit ganska lindrigt undan, fast det saknas lite fortfarande. Men någonting som jag har upptäckt är att de prenumeranter som jag hade på Bloglovin har försvunnit. Jättetråkigt tycker jag.

Har ni prenumererat på den bloggen, så får ni väldigt gärna lägga till den bloggen igen. Vill ni följa den skulle jag bli jätteglad eller bara titta in någon gång då och då.

Här kommer ni till 5 Generationer i Stockholm

Hälsningar
Anneli

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, nu är dom borta. Väldigt skönt :)



Dock så har han kvar en liten hård svullnad under ögat/vid nosen som inte gått bort än. Får hoppas att den gör det, annars får vi åka in igen :/

2011-04-13 @ 22:06:29
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja men precis.. Tänkte väl att jag inte hade gjort något fel i uppfostran ;) Hoho..

2011-04-13 @ 23:57:26
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0