Tvätta hunden!

Det här meddelandet kom till min mail idag.

Hej!

Nu på lördag den 4/9 kommer Såpapatrullen åka ut på turné till tre parker här i Stockholm. Ta med din hund till parken och få den tvättad efter rastningen!

Schema:

Vasaparken kl. 9-11.30
Rålambshovsparken kl. 12-14.30
Tantolunden kl. 15-17

Såpa går att använda till mycket mer än att bara rengöra golven med. Såpa är tuff mot smuts- och fettfläckar, men är samtidigt skonsamt mot huden. Eftersom såpa görs av tallolja så torkar den heller inte ut huden och fungerar därför bra att tvätta hundar med. Det är dessutom miljövänligt. Välkomna!

 Kan det här vara något att prova?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Dirdib

Wow det känns konstigt med sådana men kanske något värd att testa? :)



Hej! Nu har jag bestämt mig att ha visa inlägg lösenordskyddade men visa blir för alla. fast du vet lösenord :)

2010-09-03 @ 20:38:38
URL: http://dirdib.bloggagratis.se/
Postat av: Quila o Ronja

Det har jag aldrig hört talas om. Menar du att man får hunden tvättad? Och torkad? Smart?! Har du testat? Många frågor blev det, hehe



Sv. Fårö har en helt fantastisk natur, som jag inte sett någon annanstans. Vilka stränder!!!



Ha de

Susanne

2010-09-04 @ 23:59:23
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/
Postat av: Britt

Det måste jag prova.. undrar om det gäller såväl stor som liten. Jag tar med 1st schäfer + 1st norfolk. Schäfern är i höggradigt behov av tvätt och jag är desperat av hundlukt i våningen

2010-09-08 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0