HUNDLÖPET nu på söndag 12 september

Hej!

Jag har tipsat om det här hundlöpet tidigare.

Är det några som ska delta eller bara åka dit för att kolla? Om jag hinner så kommer jag att åka dit. Kanske vi ses där?

 

Hundlöpet kommer att äga rum på Lidingö med start klockan 11.00. Så här tar ni er dit.

Lokaltrafik:

Ta tunnelbanans linje 13 (röd linje) till Ropsten, byt till buss 204 mot Elfvik. Stig av vid busshållplats "Furutorp". Restid ca 30 min från T-Centralen.


Bil:

Det tar ungefär 20 minuter att köra från Stockholms innerstad. Kör först mot Värtahamnen, därefter över Lidingöbron och sväng av höger mot "Elfvik". Fortsätt Norra Kungsvägen till ca 2 km efter Rudboda. Där ser du skylten "Skogshem & Wijk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0