Om ni vill.....

Hej!

I ett av mina inlägg skrev jag att det kanske inte kommer att bli så mycket skrivet här i bloggen under en tid då det har hänt en väldigt allvarlig och sorglig sak i familjen. Om ni vill veta vad som har hänt kan ni gå in på min blogg 5 generationer i Stockholm och läsa där.

Jag har som ni säkert vet 2 stycken bloggar som handlar om hundar Chitassar och den här bloggen. Nu vet jag inte hur många som läser/följer båda, så därför kommer jag att skriva ett liknande inlägg även i den andra bloggen.

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har läst dina inlägg. Jag fick en stor klump i magen. Jag hoppas verkligen att det hela slutar bra. Men att ni gör rätt i att leva för dagen men endå spekulera i framtiden. Jag har aldrig själv mist någon eller haft någon närstående med samma problem. Mina nära som försvunnit har gjort det snabbt. Så inga tankar inför vad som kan hända har hunnit tänkas. Men en tanke som säkert slår alla är att man verkligen ska vara glad åt alla nära och kära som man har, värna om varje sekund tillsammans.



Fy fan säger jag. Livet är bra jävla orättvist ibland. Stor kram till er och kämpa på!! <3

2010-11-15 @ 20:04:08
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Föresten, tack för din kommentar. Jag är också glad att jag äntligen får se lite av den ljusa sidan av livet. Tråkigt bara att du och din familj fått känna på helt tvärt om senaste tiden :(

2010-11-15 @ 20:05:00
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0