Kungsholmen - Hundkafé Annas Fauna

Som jag lovade tidigare så kommer här ett tips på ett nytt hundkafé.

Ja, det är först och främst en djurbutik där man kan köpa hundmat, koppel osv.

Själva butiken har varit öppen en några månader.

Kafédelen är inte riktigt klar ännu, men enligt personalen kommer den att öppnas
om ca 2 veckor. Så vi får ge oss till tåls lite.


Butiken ligger precis mitt emot Rådhuset på Scheelegatan 10.

För att ta sig hit kan man ta bussarna 40, 3, 62 eller varför inte tunnelbanans blå linje och gå av vid Rådhuset.

Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

Hej! :D



jag vill köpa hund,en liten hund,har du nå tips på bra raser till barn familj eller typ nybörjar raser? :d

2010-12-08 @ 10:33:00
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Philip

Bra tips och så nära.. Visste jag inte om!

Tack

2011-02-24 @ 11:16:55
URL: http://www.hundpunkten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0