Full cirkus

Här hemma är det full cirkus. Zäta löper och hon har två friare efter sig hela dagarna. Yoda är den mest uppvaktande, men tyvärr så har Zäta valt Romeo som sin "fästman". För att det inte ska hända några "olyckor" så får Yoda och Romeo ha skvättskydd på sig och Zäta får ha ett tikskydd när jag inte är hemma och kan övervaka det hela. Just nu har Zäta tryckt in Romeo i en utav kojorna så han inte kan ta sig ut. Hon lägger sig framför öppningen, och så snäll som han är, så sitter han kvar längst in tills hon flyttar på sig.

Tikskydd och skvättskydd är toppen vid sådana här tillfällen. Just nu har jag två tikskydd som jag alternerar emellan.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hehe ... idag har jag spelat 2 turneringar men det gick dock inge bra alls inte alls min lycko dag idag hehe :P

2009-05-28 @ 23:24:23
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Ja, visst var det härliga färger :D Behöver lite nya sommarplagg.

2009-05-29 @ 00:35:54
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0